Sunday 23 October 2011

tak sangke la...

hey. tak sangke ade orang follow blog ni.
dah la blog tak terurus. ade pulak yng follow.
trimas trimas !!! hehehehehe..


okeh, kembali kepada tujuan asal.
aku dah nak spm ni.
tapi masalahnya, makin nak spm aku makin rasa kosong
aku tertekan betul.
rasa nak marah je orang walaupun dia tak salah.
aku macam nak kan perhatian daripada orang yang dekat dengan aku.
tapi aku tak dapat semua tu.
bercelaru dalam otak ni.


tapi yang best kan,
aku dah jatuh cinta kat add math. hehehehe
rasa macam menyesal sebab benci add math.
ni semua sebab cikgu faridah
dia sabar ajar aku
dia tak pernah marah walaupon aku ni lembap.
cikgu. terima kasih banyak banyak.


tak tahu nak menaip ape lagi.
just nak bagitau rindu dekat hazwani azirah..

No comments:

Post a Comment